|
Vieta:
Nuotolinis
|
|
Data:
Bus patikslinta 2026 m.
|
Lektorė – mokymo konsultantė:
Dr. R. Lekavičienė, socialinių (psichologijos) mokslų daktarė, daugiau nei 16 metų konsultuoja organizacijas ir veda seminarus Lietuvos ir užsienio kapitalo įmonėms asmeninio pardavimo efektyvinimo, klientų aptarnavimo, konfliktų valdymo, derybų vedimo, prezentacijų vedimo, emocinio intelekto, vadovavimo psichologijos, lyderystės, komandos efektyvinimo, motyvavimo ir kitomis temomis.
Lektorė vedusi daugiau nei 28 000 valandų mokymų, dalyvavusi stažuotėse bei tarptautinėse konferencijose Vokietijoje, Austrijoje ir kitose užsienio šalyse, yra populiarių knygų „Bendravimo psichologija šiuolaikiškai“, „Psichologija šiandien“, „Žmonių santykiai organizacijose“ bendraautorė, vykdžiusi emocinio intelekto tyrimus Lietuvoje, metodikų kūrimo ir adaptavimo bendraautorė, dažnas svečias televizijos ir radijo reportažuose.
Dr. Rosita Lekavičienė tarptautiniame norvegų Ekonomikos ir vadybos universitete ISM buvo pripažinta viena iš populiariausių lektorių.
PRAKTINIS ATVIRASIS SEMINARAS ODONTOLOGAMS
Tikslinė grupė – seminaras skirtas visiems, kurie tiesiogiai bendrauja su pacientais – odontologams, klinikų ir padalinių vadovams, aptarnaujančiam personalui bei specialistams, kontaktuojantiems su pacientais gyvai, telefonu, el. paštu ar kitomis nuotolinėmis priemonėmis.
Data – 2025 m., bus patikslinta, 6 ak. val., pradžia 09:00 val., nuotolinis ZOOM seminaras
Mokymų kaina – 145 EUR ir PVM
Seminaro tikslas – susisteminti bei praktinėmis rekomendacijomis pagilinti dalyvių žinias, gerinant pacientų / klientų aptarnavimą, išmokti profesionaliai suvaldyti sudėtingas aptarnavimo situacijas, patobulinti bendravimo įgūdžius.
Praktiniai užsiėmimai: mokymai vyksta nedidelėse grupėse, dalyviai turės galimybę diskusijose ir praktinių užduočių metu aptarti bendravimo su pacientais situacijas. Seminare aptarsime svarbiausius įtaigaus kalbėjimo principus, konfliktų ir pretenzijų įveikimo principus, situacijos valdymo svarbą. Kontaktiniuose seminaruose dalyviai turės galimybes išmėginti save praktinėse situacijose, video treniruotėse, pamatys, ką galėtų tobulinti, keisti, kad užtikrinti aukščiausio lygio pacientų aptarnavimą, tapti visapusiškais savo srities profesionalais.
Seminaro programa:
Kuri grandis silpnoji? Nuo odontologo ir įmonės įvaizdžio iki pretenzijų suvaldymo.
Paciento aptarnavimo psichologiniai aspektai
Ø Pratybos: savo gebėjimų interpretuoti veide atspindinčias emocijas įsivertinimas EI-DARL metodika.
Psichologinis klimatas tarp kolegų: kaip išlaikyti gerus santykius
Emocinės būklės įvertinimo testas
Nuotolinis bendravimas su pacientais
Psichologiniai testai
Užsiėmimų pabaigoje - dalyvių pateiktų situacijų analizė, diskusijos
Kontaktinių užsiėmimų metu - praktiniai užsiėmimai: video treniruotės, užsakovo situacijų analizė, diskusijos.
Pastaba: šis seminaras gali būti organizuojamas ir Jūsų įmonės darbuotojų grupei kaip vidiniai mokymai.
Pasiteiravimui prašome kreiptis į Palmirą Sirusienę tel.: 868736287 arba el.paštu: palmira@personalogrupe.lt
Seminaro dalyviams įteikiami sertifikatai.
Būtina išankstinė registracija - vietų skaičius ribotas! Registracija galutinai patvirtinama apmokėjus išankstinę sąskaitą.