Seminaras ODONTOLOGAMS - Bendravimo su pacientais psichologiniai aspektai. Sudėtingų bendravimo situacijų valdymas

Vieta:
Nuotolinis
Data:
Bus patikslinta 2026 m.

Lektorė – mokymo konsultantė:

Dr. R. Lekavičienė, socialinių (psichologijos) mokslų daktarė, daugiau nei 16 metų konsultuoja organizacijas ir veda seminarus Lietuvos ir užsienio kapitalo įmonėms asmeninio pardavimo efektyvinimo, klientų aptarnavimo, konfliktų valdymo, derybų vedimo, prezentacijų vedimo, emocinio intelekto, vadovavimo psichologijos, lyderystės, komandos efektyvinimo, motyvavimo ir kitomis temomis.

Lektorė vedusi daugiau nei 28 000 valandų mokymų, dalyvavusi stažuotėse bei tarptautinėse konferencijose Vokietijoje, Austrijoje ir kitose užsienio šalyse, yra populiarių knygų „Bendravimo psichologija šiuolaikiškai“, „Psichologija šiandien“, „Žmonių santykiai organizacijose“ bendraautorė, vykdžiusi emocinio intelekto tyrimus Lietuvoje,  metodikų kūrimo ir adaptavimo bendraautorė, dažnas svečias televizijos ir radijo reportažuose.

Dr. Rosita Lekavičienė tarptautiniame norvegų Ekonomikos ir vadybos universitete ISM buvo pripažinta viena iš populiariausių lektorių.

Seminaras ODONTOLOGAMS - Bendravimo su pacientais psichologiniai aspektai. Sudėtingų bendravimo situacijų valdymas

PRAKTINIS ATVIRASIS SEMINARAS ODONTOLOGAMS

Tikslinė grupė – seminaras skirtas visiems, kurie tiesiogiai bendrauja su pacientais – odontologams, klinikų ir padalinių vadovams, aptarnaujančiam personalui bei specialistams, kontaktuojantiems su pacientais gyvai, telefonu, el. paštu ar kitomis nuotolinėmis priemonėmis. 

Data – 2025 m., bus patikslinta, 6 ak. val., pradžia 09:00 val., nuotolinis ZOOM seminaras

Mokymų kaina – 145 EUR ir PVM

Seminaro tikslas – susisteminti bei praktinėmis rekomendacijomis pagilinti dalyvių žinias, gerinant pacientų / klientų aptarnavimą, išmokti profesionaliai suvaldyti sudėtingas aptarnavimo situacijas, patobulinti bendravimo įgūdžius.

Praktiniai užsiėmimai: mokymai vyksta nedidelėse grupėse, dalyviai turės galimybę diskusijose ir praktinių užduočių metu aptarti bendravimo su pacientais situacijas. Seminare aptarsime svarbiausius įtaigaus kalbėjimo principus, konfliktų ir pretenzijų įveikimo principus, situacijos valdymo svarbą. Kontaktiniuose seminaruose dalyviai turės galimybes išmėginti save praktinėse situacijose, video treniruotėse, pamatys, ką galėtų tobulinti, keisti, kad užtikrinti aukščiausio lygio pacientų aptarnavimą, tapti visapusiškais savo srities profesionalais.

Seminaro programa:

Kuri grandis silpnoji? Nuo odontologo ir įmonės įvaizdžio iki pretenzijų suvaldymo.

  • Kas deformuoja odontologo įvaizdį?
  • Kodėl ne visada gerai yra aptarnauti pacientą taip, kaip norėtum būti aptarnautas pats?
  • Patenkinto paciento statistinis portretas: tyrimais grįsti duomenys apie lyties, amžiaus, išsilavinimo ir kt. veiksnių svarbą.

Paciento aptarnavimo psichologiniai aspektai

  • Rekomendacijos akių kontaktui;
  • Paciento kūno kalbos teikiama informacija: kaip ją nuskaityti.

Ø  Pratybos: savo gebėjimų interpretuoti veide atspindinčias emocijas įsivertinimas EI-DARL metodika.

  • Paciento pasitikimas registratūroje ir dažniausios klaidos;
  • Nesusikalbėjimai tarp odontologo ir paciento: skirtingas situacijų suvokimas ir kaip tai veiksmingai spręsti;
  • Kaip kalbėti apie gydymo/paslaugos kainą, kai ji pacientui atrodo labai didelė;
  • Kai pacientas – bijantis vaikas: kaip odontologui užmegzti kontaktą?
  • Efektyvūs bendravimo algoritmai su skirtingais pacientų tipais (,,visažiniu“, agresyviu, nerimastingu ir pan.);
  • Kaip pacientui etiškai išsakyti kritinę pastabą, kai jis nesilaiko odontologo reikalavimų?
  • Probleminių situacijų sprendimas. Kaip suvaldyti įsiaudrinusio paciento pretenzijas: 4 žingsnių algoritmas ir dažniausios klaidos.

Psichologinis klimatas tarp kolegų: kaip išlaikyti gerus santykius

  • Kai norite išsakyti kritinę pastabą kolegai: kaip neiššaukti pasipriešinimo ar pykčio?
  • Savo iracionalių lūkesčių pakoregavimas;
  • Greiti metodai negatyvių emocijų suvaldymui.

Emocinės būklės įvertinimo testas

Nuotolinis bendravimas su pacientais

  • Susirašinėjimas elektroniniu paštu: struktūra, turinys, stilius. Dažniausios klaidos ir praktiniai patarimai, psichologinės rekomendacijos;
  • Bendravimo telefonu su pacientais ypatumai: kontakto pradžia ir pirmas įspūdis;
  • Kalbėjimo maniera ir teikiamos informacijos struktūra: situacijos išsiaiškinimas ir klausimų uždavimo technikos;
  • Pakartotiniai skambučiai, pokalbio užbaigimas/nutraukimas;
  • Kai kurios bendravimo telefonu gudrybės ir klaidos, kurių reikėtų vengti.

Psichologiniai testai

Užsiėmimų pabaigoje - dalyvių pateiktų situacijų analizė, diskusijos

Kontaktinių užsiėmimų metu - praktiniai užsiėmimai: video treniruotės, užsakovo situacijų analizė, diskusijos.

Pastaba: šis seminaras gali būti organizuojamas ir Jūsų įmonės darbuotojų grupei kaip vidiniai mokymai.

Pasiteiravimui prašome kreiptis į Palmirą Sirusienę tel.: 868736287 arba el.paštu: palmira@personalogrupe.lt

Seminaro dalyviams įteikiami sertifikatai.

Būtina išankstinė registracija - vietų skaičius ribotas! Registracija galutinai patvirtinama apmokėjus išankstinę sąskaitą.