Nuotolinis seminaras - Efektyvus dalykinis bendravimas organizacijoje ir už jos ribų

Vieta:
Nuotolinis
Data:
Bus patikslinta 2025 m.

Lektorė – mokymo konsultantė:

Dr. R. Lekavičienė, socialinių (psichologijos) mokslų daktarė, daugiau nei 16 metų konsultuoja organizacijas ir veda seminarus Lietuvos ir užsienio kapitalo įmonėms asmeninio pardavimo efektyvinimo, klientų aptarnavimo, konfliktų valdymo, derybų vedimo, prezentacijų vedimo, emocinio intelekto, vadovavimo psichologijos, lyderystės, komandos efektyvinimo, motyvavimo ir kitomis temomis.

Lektorė vedusi daugiau nei 28 000 valandų mokymų, dalyvavusi stažuotėse bei tarptautinėse konferencijose Vokietijoje, Austrijoje ir kitose užsienio šalyse, yra populiarių knygų „Bendravimo psichologija šiuolaikiškai“, „Psichologija šiandien“, „Žmonių santykiai organizacijose“ bendraautorė, vykdžiusi emocinio intelekto tyrimus Lietuvoje,  metodikų kūrimo ir adaptavimo bendraautorė, dažnas svečias televizijos ir radijo reportažuose.

Dr. Rosita Lekavičienė tarptautiniame norvegų Ekonomikos ir vadybos universitete ISM buvo pripažinta viena iš populiariausių lektorių.

Nuotolinis seminaras - Efektyvus dalykinis bendravimas organizacijoje ir už jos ribų

Tikslinė grupė –  administracijos, biuro darbuotojai ir visi darbuotojai bendraujantys tarpusavyje tiek įmonės viduje, tiek ir su kitais įmonės padaliniais, partneriais, klientais.

Data – 2023 m., bus patikslinta, 8 ak. val., pradžia 09:00 val., nuotolinis ZOOM seminaras

Mokymų kaina – 149 EUR ir PVM

Praktiniai užsiėmimai – mokymai vyksta nedidelėse grupėse, dalyviai turės galimybę dalyvauti diskusijose bei aptarti bendravimo situacijas. Seminare aptarsime svarbiausius dalykinio komunikavimo principus, sudėtingas bendravimo situacijas, įtaigaus kalbėjimo ir situacijos valdymo svarbą ir kt.

Seminaro programa:

  • Darbuotojas organizacijos įvaizdžio kūrėjas. Pirmo įspūdžio efektas ir kas „užmuša“ įspūdį?
  • Dalykinė komunikacija - kas svarbu: dalykinių aspektų išmanymas, profesinė kompetencija; mokėjimas bendrauti;
  • Komunikavimo gebėjimai:
  1. Aktyvus klausymasis;
  2. Tarpusavio suvokimas: nežodinių kūno kalbos ir veido išraiškų atpažinimas ir interpretavimas: melo, abejonių, dominavimo, neigiamų nuostatų, neužtikrintumo (veido išraiškų, gestų ir kūno pozų) ir kitų signalų  atpažinimas ir veiksmai tokiose situacijose.

Pratybos: savo gebėjimų interpretuoti veido emocijas įsivertinimas EI-DARL metodika

  • Kalbėjimo psichologinės rekomendacijos; 
  • Klausimų uždavimas, klausimų uždavimo technikos;
  • Efektyvus situacijos valdymas pokalbio metu;
  • Kalbos kultūra, „parazitiniai“ žodžiai;
  • Informacijos teikimo struktūra; suvokimo ypatumai; dažniausios klaidos, praktiniai patarimai;
  • Argumentavimo technikos: spekuliatyvi, įrodanti argumentacija ir kt.;
  • Įtaigaus kalbėjimo principai;
  • Kritikavimas: kaip konstruktyviai išsakyti kritiką?
  • Rekomendacijos pagyrimui;
  • Konfliktinių situacijų valdymas. Elgesio strategijos konflikto metu: agresyvus, prisitaikantis ir pasitikintis savimi elgesys; 

Konfliktinių situacijų sprendimo testas

  • Susirašinėjimas elektroniniu paštu: struktūra, turinys, stilius. Dažniausios klaidos ir praktiniai patarimai, psichologinės rekomendacijos;
  • Bendravimas telefonu: Pokalbio pradžia, pasiruošimas pokalbiui; Kalbėjimo maniera; Dažniausios pokalbio telefonu klaidos; Bendravimo telefonu gudrybės;
  • Bendravimas su "sunkiais" žmonėmis; Kaip kovoti su manipuliacijomis;
  • Darbas komandoje: komandiniai sprendimai, privalumai ir trūkumai.

Pratybos, situacijų analizė, diskusijos

Pasiteiravimui prašome kreiptis į Palmirą Sirusienę tel.: 868736287 arba el.paštu: palmira@personalogrupe.lt

Seminaro dalyviams įteikiami sertifikatai.

Būtina išankstinė registracija - vietų skaičius ribotas!