Mūsų klientei – tarptautinei kompanijai, savo srities lyderei, teikiančiai specializuotas paslaugas, šiuo metu darbui Vilniaus biure reikalinga (-as):
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
Vadovo asistentė (-as) – administratorė (-ius) (tarptautinė kompanija)
- Dokumentų rengimas, registravimas, korespondencijos tvarkymas, duomenų suvedimas į sistemas;
- Klientų atsiskaitymų sekimas, bendravimas telefonu su klientais (įeinantys skambučiai), informacijos apie paslaugas teikimas ir pan.;
- Asistavimas ir pagalba padalinio vadovui bei kolegoms.
- Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
- Darbo patirtis klientų aptarnavimo, administravimo srityje – privalumas;
- Anglų kalbos žinios (žodžiu, raštu);
- Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel, Word);
- Komunikabilumas, iniciatyvumas, organizaciniai ir planavimo įgūdžiai, nuovokumas, gebėjimas paskirstyti prioritetus;
- Atsakingumas, kruopštumas, greita orientacija.
- Savarankišką, įdomų, dinamišką, atsakingą darbą tarptautinėje kompanijoje, draugiškame kolektyve;
- Hibridinį darbo modelį - galimybę dalį laiko dirbti iš namų;
- Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos, bei darbo rezultatų darbo užmokestis (neatskaičius mokesčių) 1450-1900 €.