Mūsų klientė – bendrovė, jungianti keletą verslo sričių, užsiimanti tarptautine prekyba, montuojanti ir importuojanti prekybinę ir šaldymo įrangą iš Europos ir Azijos, daugelį metų teikianti sprendimus bei vystanti projektus ir prekybos, ir pramonės įmonėse Lietuvoje bei užsienio rinkose, projektuojanti ir įrengianti pramonines šaldymo ir sandėliavimo erdves, šiuo metu dirbti Kaune ieškoma (-as):
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
Užsakymų administravimo vadybininkė (-as) (B2B)
- Sklandus pardavimų proceso administravimas ir kokybiško klientų aptarnavimo užtikrinimas;
- Klientų užsakymų valdymas ir administravimas;
- Darbas su klientų valdymo sistema (CRM);
- Pardavimų sąskaitų išrašymas ir išsiuntimas klientams;
- Reikalingų dokumentų paruošimas ir perdavimas atitinkamiems skyriams;
- Klientų ir įmonės tarpusavio atsiskaitymų kontroliavimas ir kt.
- Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas;
- Privalumas panašaus darbo patirtis (užsakymų valdymo, pardavimų ar apskaitos srityse);
- Darbo kompiuteriu įgūdžiai Ms Office (Word, Excel);
- Atidumas detalėms, kruopštumas, atsakingumas, gebėjimas dirbti komandoje ir individualiai.
- Mokymus ir profesinį tobulėjimą, karjeros galimybes modernioje kompanijoje, draugišką komandą;
- Darbo užmokestis 800-950 Eur (į rankas).