Mūsų klientė – užsienio prekybinė-gamybinė įmonė, tiekianti žaliavas bei eksportuojanti produkciją į daugiau nei 60 skirtingų šalių, šiuo metu į pirkimų departamentą ieško:
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
Pirkimų užsakymų administratorius (-ė)
- Pirkimo užsakymų valdymas ir administravimas įmonės ERP sistemose;
- Bendravimas su tiekėjais dėl užsakomų medžiagų bei žaliavų;
- Efektyvi užsakymų statuso priežiūra ir atitinkamas reagavimas į nuokrypius, kad užtikrinti prekių/žaliavų tiekimo terminus;
- Glaudus bendradarbiavimas su kitais įmonės padaliniais;
- Pasiūlymų inicijavimas dėl darbo su tiekėjais tvarkos.
- Pageidautina panaši darbo patirtis koordinuojant bei administruojant tiekėjų ar verslo klientų užsakymus;
- puiki komunikacija anglų kalba (raštu ir žodžiu);
- Puikūs darbo įgūdžiai įgūdžiai su MS Excel ir kitomis MS Office programomis;
- Geri bendravimo, laiko planavimo, darbo komandoje įgūdžiais;
- Gebėjimas operatyviai ir konstruktyviai spręsti problemas, rasti kompleksinį jų sprendimo būdą;
- Atidumas detalėms, kruopštumas.
- Asmeninio ir profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes tarptautinėje aplinkoje;
- Profesinius mokymus;
- Galimybę dirbti hibridiniu darbo grafiku (pirmadieniais bei penktadieniais galimas darbas iš namų);
- Konkurencingą darbo atlygį 1700 - 2000 EUR (brutto) per mėnesį, priklausomai nuo kandidato kompetencijų.