Mūsų klientei – įmonei, teikiančiai paslaugas, įrangą bei konsultacijas sutrikusios klausos žmonėms (pritaikomi klausos aparatai bei kitos klausą gerinančios priemonės ir pan.) šiuo metu darbui Kaune reikalinga (-as):
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
Klientų aptarnavimo konsultantė (-as) – administratorė (-ius) (klausos aparatai)
Klientų aptarnavimas bei pirminės informacijos suteikimas apie įmonės teikiamas paslaugas ir produktus, klientų registracija konsultacijoms telefonu, el. paštu, prekių pardavimas, užsakymų priėmimas, įmonės dokumentacijos rengimas, darbas su kasos aparatu.
- Aukštesnysis / aukštasis išsilavinimas (medicinos, vadybos ar panašioje srityje) gali būti paskutinių kursų studentai;
- Būtini geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Panašaus darbo patirtis (klientų aptarnavimo, administravimo srityje) būtų privalumas;
- Atsakingumas, kruopštumas, komunikabilumas, organizuotumas, empatija, puikūs bendravimo įgūdžiai.
- Įdomų, dinamišką darbą draugiškame, profesionaliame kolektyve, stabilioje įmonėje;
- Galimybę mokytis ir tobulėti, karjeros perspektyvas;
- Priklausomai nuo turimos patirties ir kompetencijos stabilų atlyginimą 1050 -1500 Eur (neatskaičius mokesčių) bei motyvacinius priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų.