Biuro veiklos priežiūra ir organizavimas: tvarkos biure užtikrinimas, skambučių, korespondencijos administravimas; įmonės dokumentacijos vedimas, sąskaitų faktūrų registracija; personalo dokumentų tvarkymas, (darbo sutarčių ruošimas, darbo grafikų, darbo apskaitos žiniaraščių, atostogų /darbo grafikų pildymas ir kt.); Biuro aprūpinimas kanceliarinėmis bei kitomis būtinomis priemonėmis; ; Įmonės svečių sutikimas, pagalba organizuojant įmonės renginius (maisto užsakymas, patalpų papuošimas ir kt.);
Bendradarbiavimas su darbų saugos įmone, reikalingų dokumentų pildymas; gamybinių atliekų apskaitos pildymas ir registravimas e. sistemoje ir kt.;
Reikalavimai
Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas;
Panašaus darbo patirtis (didelis privalumas - gamybinėje įmonėje);
Būtina darbo patirtis tvarkant personalo dokumentus;
Geras anglų kalbos (raštu, žodžiu) mokėjimas;
Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);