Mūsų klientei - tarptautinei kompanijai, priklausančiai įmonių grupei, veikiančiai Šiaurės ir Baltijos šalių, Centrinės Europos ir Rusijos rinkose, vienai iš lyderių Lietuvoje, šiuo metu ieškoma (-as):
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
Biuro administratorė (-ius)
- Biuro veiklos administravimas, klientų bei svečių aptarnavimas;
- Sklandžios vidinės komunikacijos užtikrinimas, klientų užklausų administravimas telefonu, el. paštu, CRM;
- Sutarčių ir projektų registravimas ir kontrolė, kitų įmonės dokumentų rengimas ir administravimas;
- Informacijos ir ataskaitų ruošimas ir teikimas padalinių vadovams;
- Korespondencijos valdymas ir kt.
- Aukštasis išsilavinimas;
- Panašaus administracinio darbo patirtis;
- Puikus raštvedybos reikalavimų išmanymas;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Geri įgūdžiai darbo su dokumentų valdymo bei sąskaitų administravimo sistemomis;
- Geros anglų kalbos žinios;
- Pozityvumas, puikūs bendravimo įgūdžiai;
- Iniciatyvumas, organizuotumas ir nuolatinis tobulėjimas.
Įdomų darbą tarptautinėje kompanijoje, profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes, konkurencingą atlygį.
Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 800 - 900 €.