Mūsų klientei – sėkmingai dirbančiai gamybinei paslaugų įmonei, įgyvendinančiai infrastruktūrinius, visos Lietuvos mastu reikšmingus projektus, šiuo metu reikalinga (-as):
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
Biuro administratorė (-ius)
- Biuro darbo organizavimas;
- Bendrovės raštų, sutarčių ir kitų dokumentų rengimas bei administravimas;
- Pagalba vadovams bei kitiems darbuotojams administracinio pobūdžio klausimais;
- Aktyvus dalyvavimas ir įsitraukimas į įmonės valdomus projektus;
- Įmonės sklandžios vidaus komunikacijos užtikrinimas bei gero mikroklimato formavimas.
- Panašaus darbo patirtis - didelis privalumas;
- Aukštasis arba aukštesnysis universitetinis išsilavinimas;
- Geras anglų kalbos mokėjimas;
- Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (privalumas darbo patirtis su dokumentų valdymo sistema);
- Puikūs organizaciniai bei darbo komandoje įgūdžiai;
- Pozityvumas, atsakingumas, reprezentatyvumas.
- Įdomų, įvairiafunkcinį darbą;
- Galimybė įsitraukti į įmonės vykdomus įdomius projektus;
- Palaikančią darbo aplinką ir draugišką komandą;
- Profesinio tobulėjimo galimybes;
- Galimybė penktadieniais dirbti nuotoliu;
- Darbo užmokestį 1200-1400 Eur (atskaičius mokesčius) priklausomai nuo Jūsų kompetencijos/patirties.