Mūsų klientei - daugiau nei 25 metus sėkmingai dirbančiai kompanijai, veiklą vystančiai teritorijų priežiūros, apželdinimo srityje, plečiant komandą, šiuo metu darbui Vilniuje ieškoma (-as):
Biuro veiklos administravimas, sklandžios vidinės komunikacijos užtikrinimas, klientų užklausų administravimas telefonu, el. paštu, CRM;
Įmonės siunčiamų/gaunamų dokumentų (raštai, įgaliojimai, pranešimai ir kt.), sutarčių su užsakovais ir tiekėjais administravimas, saugojimas ir kontrolė;
Draudiminių įvykių įforminimui reikalingų dokumentų paruošimas ir pateikimas draudimo bendrovėms;
Darbų aktavimas, PVM sąskaitų faktūrų išrašymas;
Vadovams reikalingų ataskaitų pildymas ir pateikimas ir kt.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas (administravimo / vadybos / ekonomikos / teisės srityje);
Panašaus darbo administravimo srityje;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai, dirbant su MS Office programų paketu;
Iniciatyvumas, komunikabilumas, analitinis mąstymas, atidumas detalėms, orientacija į rezultatą.
Įmonė siūlo
Įdomų, dinamišką darbą profesionalioje, draugiškoje komandoje, stabilioje, augančioje įmonėje;
Asmeninio bei profesinio tobulėjimo galimybes;
Darbo užmokestį: 1900 - 2450 Eur neatskaičius mokesčių.