Mūsų klientei - sėkmingai dirbančiai gamybinei / prekybinei kompanijai, didžiąją dalį produkcijos eksportuojančiai į ES šalis, plečiant veiklą, Alytaus rajone ieškoma (-as):
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
Administratorė (-ius) – klientų aptarnavimo vadybininkė (-as)
- Biuro veiklos organizavimas: įmonės dokumentacijos vedimas, sąskaitų faktūrų registracija ir perdavimas buhalterijai, personalo dokumentų tvarkymas, darbo laiko apskaita (darbo sutarčių ruošimas, darbo grafikų, darbo apskaitos žiniaraščių, atostogų /darbo grafikų pildymas ir kt.); Skambučių, korespondencijos administravimas; Biuro aprūpinimas kanceliarinėmis bei kitomis būtinomis priemonėmis; tvarkos biure užtikrinimas; Įmonės svečių sutikimas, pagalba organizuojant įmonės renginius (maisto užsakymas, patalpų papuošimas ir kt.); Bendradarbiavimas su darbų saugos įmone, reikalingų dokumentų pildymas; gamybinių atliekų apskaitos pildymas ir registravimas e. sistemoje ir kt.;
- Klientų aptarnavimas: klientų užsakymų suvedimas į sistemą, sąskaitų išrašymas; krovinių pervežimo užsakymas.
- Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas;
- Panašaus darbo patirtis (didelis privalumas - gamybinėje įmonėje);
- Patirtis dirbant su klientų užsakymais, pirkimais – privalumas;
- Patirtis personalo apskaitoje – būtina;
- Geras anglų kalbos (raštu, žodžiu) mokėjimas;
- Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office, Outlook ir Excel - pažengęs lygis);
- Raštvedybos žinios;
- Bendravimo įgūdžiai, atsakingumas, savarankiškumas, kruopštumas, iniciatyvumas, noras mokytis;
- Gebėjimas planuoti savo laiką, organizaciniai gebėjimai, orientacija į rezultatą, atskaitingumas.
- Atsakingą, įdomų, dinamišką darbą profesionaliame, draugiškame kolektyve;
- Profesinio tobulėjimo ir karjeros perspektyvas, mokymus;
- Priklausomai nuo turimos patirties ir kompetencijos, atlyginimą neatskaičius mokesčių: 1700 - 1900 Eur. Kompensuojami kelionės į/iš darbą kaštai.